Search

اگر با قیمت مخالفت شد، تکلیف من چیست؟

نکته‌ی مثبت در مخالفت با قیمت پیشنهاد ی شما این است که نشان می‌دهد مشتری راغب است خرید نماید .این پرسش که قیمت چند است؟ بهترین نشانه محسوب می‌شود. حتی ی به من می‌گویند قیمت شما زیاد بالاست شادمان می‌شوم. فقط در چنین مواقعی نباید کنترل را از دست داد برای جوش دادن معلت ه هر قیمتی را پذیرفت.


خرید نمونه سوال

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

خیلی اتفاق افتاده است که فروشنده‌ای پیش از این که از او بخواهند ،قیمت محصولش را اعلام کرده است. این کار یکی از بدترین غلط ‌هایی است که فروشندگان مرتکب می شوند.

براي چه زود قیمت را رو کنیم خود را در موضع ضعف قرار بدهیم؟

من راهکاری دارم که در بیشتر موردها کمک می‌کند تا محصولتان را با هر قیمتی که در نظر دارید، بفروشید.

کاری بکنید که خریدار نتواند بگوید قیمت شما بسیار زیاد بالاست.

وقتی مشتری از شما پرسید: قیمت شما چند است؟در جواب بگویید:اجازه بدهید من چند پرسش از شما بپرسم.آن‌زمان پرسش ‌هایی را که از قبل برای شناخت خوبتر مشتری آماده کرده ‌اید، بپرسید. به این ترتیب می‌توانید تخمین بزنید که با چه حدود قیمت موافق است.

مد نظر داشته باشید که درک درستی از نیاز، تمایلات و شرایط مشتری پیدا بکنید و پس مطمئن شوید که از ارزش محصول شما آبعضی کامل دارد. هرگز پیش از آن‌که از میزان علاقه‌مندی خریدار نسبت به محصول‌تان آبرخي داشته باشید، قیمت ارائه ندهید.

قیمت‌گذاری شما بایستی منطقی باشد. آن‌زمان می‌توانید بگویید که قیمت‌های ما منصفانه مقطوع هستند . می‌توانستم تنها عبارت ‌ی مقطوع را بکار ببرم ولی استفاده از کلمه منصفانه شرایط پذیرش را آسان‌تر می‌کند.

وقت ی پای تعیین قیمت در بین است، هر آنچه به زبان می‌آوریم، تاثیر‌گذار خواهد بود. در این جنگ روانی فروشنده می بایست روانشناس بهتر ی باشد تا بتواند معلت ه را به مسیر درستی سوق دهد.

نکته:چنانچه مشتری از شما خرید نکرد، تقصیر او نیست!

روش کار: از خریدار اقطعا لی سوال ‌هایی بپرسید که نشان‌دهنده نیازها و تمایل‌های او باشند. آن‌وقت بطور خلاصه ارزش‌های محصولتان را برشمارید در انتها قیمت رااعلام بکنید ، پس بدون مکث بگویید: خب، مطلب دیگری نیست؟

به‌خاطر داشته باشیدکه نقش فروشنده‌ها فقط این نیست که قیمت اعلام کنند، بلکه پلی می باشند برای انتقال ارزش‌های محصول به خریدار؛ آن هم در جهتی که به انجام معلت ه ختم شود و نقطه‌ی شروع این تلاش لحظه‌ای است که مشتری قیمت محصول را می‌پرسد.

جواب نهایی: به قیمتی که ارائه می‌دهید، ایمان داشته باشید. در جواب خریداری که ادعا می‌کند قیمت شما خیلی بالاست‌، بگویید: ضروری شد نظر مشتری‌های قدیمی ما را بشنوید. ارائه چنین شواهدی خوب یت شما را تضمین می نماید .




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *