Search

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه

عصر بانک؛ پرداخت اینترنتی نوعی پرداخت الکترونیکی است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با مصرف از معین ات کارت بانکی خود حاوی شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا کد اعتبار سنجی(CVV2) نسبت به خرید از وب‌سایت‌های اینترنتی فروشنده کالا یا خدمات كار نمایند.


دریافت درگاه بانکی

دریافت درگاه مستقیم بانکی,درگاه پرداخت مستقیم,ارائه درگاه بانکی,بهترین درگاه بانکی,درخواست درگاه بانکی|دریافت درگاه بانکی,گرفتن درگاه بانکی|درگاه پرداخت اینترنتی,درگاه پرداخت,جهان پی,درگاه بانک,درگاه اینترنتی بانک,درگاه بانکی,درگاه پرداخت,دریافت درگاه پرداخت اینترنتی,درگاه مستقیم

هدف​

رونق بخشیدن به تجارت الکترونیک کاهش اندازه مراجعه مشتریان به شعب بانک و ارتقا رفاه آنان ،‌ جذب آسان منابع افزایش سهم بازار ارتقا سرعت انجام تراکنش بیشتر شدن امنیت و کنترل در پرداخت وجه.

خدمات قابل ارائه​

حذف هزینه ‌های ناشی از چاپ پول در کشور عرضه خدمات پرداخت آسان در بازار مصرف.

ارائه خدمات حرفه‌ای پرداخت الکترونیک با تکیه بر نوآوری فناوری روز.

ارائه راهکار آسان در زمینه پرداخت پول در بستر تجارت الکترونیک.

امکان انجام تراکنش جهت دارندگان کارت در هر ساعت از شبانه‌روز.

امکان پشتیبانی شبانه‌روزی بوسیله شرکت ‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) طرف قرارداد درصورت ظهور مغایرت اقطعا لی در تراکنش‌های درگاه پرداخت اینترنتی.

امکان رؤیت تراکنش‌ها به‌صورت برخط online توسط پذیرنده با دریافت کد کاربر ی رمز ورود به پورتال پذیرندگان هر از مجموعه ‌های PSP طرف قرارداد.


امکانات مورد نیاز​

داشتن حساب در بانک صادرات.

دارا بودن وب وب سایت آماده جهت فروش اینترنتی (‌چرخه کامل فروش).

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از طریق وب وبسایت www.enamad.ir

وجود IP Valid برای وب‌ وبسایت پذیرنده.

تأکید به پذیرنده مبنی بر لحاظ نمودن کلیه موارد امنیتی در وب‌سایت اینترنتی خود.​

کارمزدها نرخ ها​

در حال حاضر هیچ نرخ کارمزدی از متقاضی (پذیرنده اینترنتی) دریافت نمی‌گردد.

فرایند ارائه سرویس​

۱٫ تکمیل امضاء فرم تقاضای راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی بوسیله مشتری (فرم معین ات پذیرندگان اینترنتی).

۲٫ ارسال درخواست متقاضی توسط مدیریت شعب استان/منطقه تهران به اداره کل خدمات نوین بانکی از طریق سیستم اتوماسیون اداری فایلرپرو.

۳٫ ارسال درخواست متقاضی به شرکت ‌های PSP بوسیله اداره کل خدمات نوین بانکی.

۴٫ ارتباط متخصصین مجموعه ‌های PSP بعد از دریافت درخواست راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی با متقاضی ارائه مشاوره‌های فنی لازم .

۵٫ سه روز بعد از ارسال تقاضا همکاران می‌بایست مجدداً با مشتری تعلت وضعیت نصب درگاه را پیگیری نمایند. درصورت عدم راه‌اندازی درگاه چنانچه مساله به مجموعه ‌های PSP مربوط باشد همکاران می‌بایست مراتب را به اداره کل خدمات نوین بانکی منعکـس نمایند.

۶٫ تکمیل امضاء قرارداد مجموعه ‌های PSP بوسیله متقاضی در دو نسخه ارسال به شرکت مربوطه به همراه مدارک درخواستی.

۷٫ پیاده‌سازی درگاه پرداخت اینترنتی و قراردادن لوگوی بانک صادرات بر روی وب‌ وب سایت توسط متقاضی انجام تراکنش تست ی.

۸٫ تحلیل صحت عملیات راه‌اندازی و تراکنش آزمایش ی بوسیله متخصصین کمپانی ‌های PSP .

۹٫ فعال شدن درگاه پرداخت اینترنتی در وب‌سایت پذیرنده.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *